Verbasterd

Verbasterd

innovative technology, cross and social media, guerilla, advertising, communities and games

You can scroll the shelf using and keys

Scrub!

10/12/2004

M@@rten tipt me over een douchegebruik. (Stille hint M@@rten??)
Axe probeert de nieuwe ‘Snake Peel’ aan de man te krijgen door een online filmpje dat alleen in Nederland te zien is. De actieve jonge Nederlandse man moet gaan scrubben en dat wil Axe laten weten ook. Door dit ‘TellSell’-achtige filmpje moeten jongeren geprikkeld worden om dit product te gaan kopen.
Reclamebureau Lemz heeft de nieuwe campagne ontwikkeld:

“Het is niet zo gek dat we hebben gekozen voor een online introductie campagne. De doelgroep is online zeer actief. Ze zijn makkelijker online te pakken dan met andere media, tenminste zolang je maar iets spannends biedt waar ze graag op afkomen.” Bron: Emerce

Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat dit product niet aan de man te brengen was. Misschien dat deze ‘virale-marketing’ strategie helpt!
Ik heb het persoonlijk al getest en ik ben erg tevreden. Het ruikt lekker en de scrub is prima.
Ik word er ook nog even op attent gemaakt, dat er ook een spel te spelen valt op de axe website. Probeer in 24 hours, het axe-effect, een soort mega popspektakel op te bouwen en zorg dat die ‘meter’ zo hoog mogelijk komt. Je kan twee kaartjes winnen voor de ’24-hour-party at the artic circle’. Joepie! Thnx to Wybe.
Ow.. en even over het filmpje … luister hem eens met je ogen dicht.
Weltrusten ; ).

What do you think?

Please keep your comments polite and on-topic.