Verbasterd

Verbasterd

innovative technology, cross and social media, guerilla, advertising, communities and games

You can scroll the shelf using and keys

Schnappi

01/29/2005


Schnappi, de vervelende krokodil die een ware hype veroorzaakt in Duitsland, breekt ook langzaam door in Nederland. Eva schreef al over de ‘vreselijke cultuurtrend’, die vooral door kinderen wordt gevolgd en begonnen.
Gelukkig is niet alles pro-Schnappi: Giel van Beelen heeft een Schnappi-medley gemaakt: ‘Schnappi een parodie‘. Ook kun je Schnappi naar de eeuwige jachtvelden sturen in:’Schnappi the game‘! Schnappi is hot … maar ik niet snappie!

What do you think?

Please keep your comments polite and on-topic.

comments

Alles wat anti-schnappi is (zoals ik), is eigenlijk net zo erg. Erkenning van Schnappi is welke vorm dan ook levert menigeen goede kijk-, luister en gamecijfers op.

Eva

01/29/2005

Ben ik met je eens … slechte reclame is ook reclame.
Toch hoop ik dat Nederland minder stuk is van het zingende leren handtasje!

base

01/29/2005

Ik help mezelf zeker niet echt geloofwaardiger te maken als ik zeg dat Schnappi mijn beltoon is? :-$

macfab

01/29/2005

hahaha … wil je het echt weten ? ; )

base

01/29/2005

tssss….en net nu ik je genoemd heb in mijn onderzoek voor Draadloze Toekomst 😉
en nee, je mag het nog niet lezen…simpelweg omdat het nog niet af is (sterker nog: alleen de inleiding is geschreven) 😉

macfab

01/29/2005

Nu word ik wel nieuwsgierig ja ! Heb je trouwens ons onderzoek gelezen voor de ‘draadloze toekomst’ ?
En gebruiken ze nog steeds ‘Speaking into the air’?
Persoonlijk vond ik het een leuk vak met veel ruimte voor eigen ideeen en invalshoeken … alleen dat boek was minder.

base

01/29/2005

het is idd nog steeds speaking into the air. en nee ik heb jullie onderzoek niet gelezen. Waar kan ik het vinden (heb ff geen zin om je site af te speuren 😛 )

macfab

01/29/2005

Het staat nergens … ; ).
Ik kan het je wel even mailen!
Na mijn scriptie zal ik wat aandacht besteden aan mijn paperssectie op de weblog.

base

01/29/2005

Andersom!
Het vak is (was vorig jaar) absoluut knudde, het boek biedt daarentegen de ruimte voor eigen interpretaties en invalshoeken. De grote ideologieën over het doel van communicatie en de manieren waarop er gecommuniceerd zou moeten worden staan erin. Het is de kapstok van waar het om gaat bij CIW, zou ik bijna durven zeggen (niet helemaal omdat ik niet het hele boek gelezen heb).

Eva

01/29/2005

Ik kan daar helaas niet over mee oordelen, aangezien we welgeteld 2 hoofdstukken uit het boek hebben moeten lezen :S. Gelukkig heb ik het aangeschaft, dus als ik “ooit” nog eens een paar uur vrij heb, ga ik het maar eens doorkijken

macfab

01/30/2005

Knekebrot