Verbasterd

Verbasterd

innovative technology, cross and social media, guerilla, advertising, communities and games

You can scroll the shelf using and keys

Heineken scoort bij AC Milan fans; legendarische activatie

03/14/2010 — , , , , , , , , , ,

Insight & Timing:

The most sacred moment guys left is watching football with friends. But as time goes by, that moment is increasingly at risk. They remind their target of this the very evening of the UEFA Champions League game Real madrid vs AC Milan. Bron: Directdaily.

Meer dan 1000 AC Milan fans geven dé wedstrijd van het jaar op om samen met hun geliefde, in opdracht van hun baas of met lichte drang vanuit hun professor een avond vol klassieke muziek en gedichten bij te wonen. Flink balen natuurlijk… maar je kan niet zo maar nee zeggen! Wat de fans niet weten is dat dit alles in scene is gezet en dat het toch nog een heel mooi avondje wordt. Legendarisch! Heineken, made to entertain. Knap staaltje werk van JWT, Italy.

Via Directdaily.

What do you think?

Please keep your comments polite and on-topic.